Previous
Next

دکتر آرش عزیزی

متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت
استاد دانشگاه
دارای بورد تخصصی
فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی از آکادمی ایمپلنتولوژیست‌های آمریکا
فلوشیپ لیزر از دانشگاه آخن آلمان

دکتر شیرین لواف

متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت
دانشیار دانشگاه
دارای بورد تخصصی
فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی از دانشگاه تهران

خدمات ما

در مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران با حضور دوتن از متخصصین دانشگاهی و اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه و رتبه اول بورد تخصصی کشوری با کیفیت عالی و تعرفه مناسب آماده ارائه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد. خدمات ارائه شده در مطب شامل درمان‌های ترمیمی و زیبایی، لامینیت، عصب کشی(اندو)، جراحی لثه، جراحی دندان عقل، جراحی ضایعات و کیست‌های دندانی(اپیکو)، جرمگیری و بروساژ دندانی، سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ) با لیزر، پروتزهای ثابت (انواع روکش‌های چینی، تمام سرامیک، زیرکونیا و….)، پروتزهای متکی بر ایمپلنت‌های دندانی، پروتزهای متحرک(ساخت دندانهای مصنوعی و پارسیل)، جراحی ایمپلنت، جراحی ضایعات، کیست‌ها و تومورهای فکی می‌باشد.

پروتزهای دندانی

اصلاح طرح لبخند

ایمپلنت

بیماری های دهان، فک و صورت

لمینیت

جراحی فک و صورت

جراحی و زیبایی

ارتودنسی و پیشگیری

دندانپزشک در پاسداران

مطب دندانپزشکی پاسداران جزء یکی از مطب‌های تخصصی و منتخب در حوزه دندانپزشکی در پاسداران است که انجام کلیه خدمات دندانپزشکی از جمله: ایمپلنت، ارتودنسی، لمینیت و سایر خدمات مرتبط در مطب دندانپزشکی پاسداران ارائه می شود.

حضور دو تن از دندانپزشکان متبحر، متخصص و باتجربه در این مطب بیانگر تخصصی بودن مطب دندانپزشکی پاسداران است. اگر به دنبال دندانپزشک در پاسداران هستید بدون شک مطب دندانپزشکی پاسداران یکی از بهترین ها است.

دکتر آرش عزیزی

دکتر آرش عزیزی متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت در سال ۱۳۸۰ در رشته دندانپزشکی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران با رتبه یک فارغ التحصیل شدند و در همان سال در امتحانات بورد تخصصی کشوری حائز رتبه اول شدند. ایشان هم اکنون استاد تمام دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از سال ۱۳۸۹ تاکنون  معاون پژوهشی این دانشکده است. ایشان در سال ۱۳۹۰ فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی را از آکادمی ایمپلنتولوژیست‌های آمریکا و در سال ۱۳۹۶ نیز فلوشیپ لیزر را از دانشگاه آخن آلمان با درجه عالی کسب نمودند.

دکتر شیرین لواف

دکتر شیرین لواف متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت  در سال ۱۳۸۱ از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران با رتبه برتر فارغ التحصیل شده و در همان سال نیز در امتحانات بورد تخصصی کشوری حائز رتبه دوم کشوری شدند. در سال ۱۳۹۴ نیز فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی را از دانشگاه تهران اخذ نمودند و در سال ۱۳۹۵ نیز موفق به اخذ رتبه دانشیاری شدند. هم اکنون ایشان دانشیار و عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

گالری تصاویر
در مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

آخرین اخبار
در مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

مشاوره رایگان