مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران با حضور دوتن از متخصصین دانشگاهی و اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه و رتبه اول بورد تخصصی کشوری با کیفیت عالی و تعرفه مناسب آماده ارائه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد.

ارتودنسی

ارتودنسی شاخه‌ای از علم پزشکی است که برای مرتب شدن ظاهر دندان‌ها، رفع مشکلات فکی و هماهنگ کردن بین فک بالا و پایین به کار می رود گفته می شود میزان پاسخ دهی ارتودنسی در سنین پایین بیشتر از ارتودنسی در سن بالا است به همین علت می توان گفت بهترین سن برای ارتودنسی دندان سن ۷ الی ۸ سالگی است.

پاسداران ، بین دشتستان هفتم و هشتم ، پلاک ۱۰۴ ، طبقه چهارم ، واحد ۲۶ ۰۲۱۲۲۸۷۵۳۱۷ – ۰۲۱۲۲۸۸۶۰۳۹

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت در مواردی استفاده می شود که اختلالات دندانی بسیار گسترده است و تعداد زیادی از دندان‌ها درگیر هستند در این روش از براکت‌های فلزی یا سرامیکی استفاده می شود و با استفاده از سیم‌های نیکل تیتانیومی و فولادی اختلالات دندانی رفع می گردد.

در ارتودنسی ثابت امکان جابه‌جایی بریس وجود ندارد و بریس کاملا بر روی دندان‌ها فیکس شده به همین دلیل درصد بالایی از ارتودنسی ها به این روش نتیجه بخش هستند این نوع ارتودنسی به دلیل ثابت بودن نیاز به رسیدگی و نظافت بیشتری دارد تا از پوسیدگی دندان ها جلوگیری شود.

ارتودنسی متحرک

از ارتودنسی متحرک زمانی که مشکلات دندانی چندان حاد نیستند استفاده می شود. این نوع از ارتودنسی قابل جابه‌جایی است و همین کار نظافت آن را راحت تر می کند اما نتیجه بخشی کمتری نسبت به ارتودنسی ثابت دارد و به طبع مقاومت آن هم کمتر است. از ویژگی های ارتودنسی متحرک می توان به این موارد اشاره کرد:

  • قابلیت برداشته شدن و جابه جایی 
  • نظافت سریع و راحت دندان ها
  • شکل ظاهری بهتری داشتن
  • زمان گیر نبودن ساخت پلاک 
  • عدم تحلیل سایر دندان ها به واسطه فشار 

 در کنار این ویژگی های خوب باید گفت در صورتی که بیمار از پلاک به درستی استفاده نکند کارایی چندانی نخواهد داشت از طرفی به این علت که نمی توان نیروی زیادی به دستگاه اعمال کرد پس امکان برخی حرکات دندانی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید

مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

———————————————————————————————-  دکتر آرش عزیزی – دکتر شیرین لواف

خدمات ما

راه های ارتباطی

مشاوره رایگان