با سلام اگر شکستگی دندان خیلی عمیق باشدو به زیر لثه وریشه دندان کشیده شده باشد دندان بایستی کشیده شود و با درمانهای پروتزی یا ایمپلنت آن را جایگزین نمود.

 

با سلام.با استفاده از لیزرهای بافت سخت مثل لیزرهای اربیوممی توان استخوان اطراف دندان غقل نهفته را بر داشت و یا برای تراشیدن دندان عقل از ان کمک گرفت ولی به تنهایی ایزر کمک حاصی نمیکند.ولیزر صرفا یک وسیله کمکی است.

با سلام.در مواردی که شرایط استخان مطلوب باشد و دندانه کشیذه شده هم عقونی نباشد می توان بعد از کشیدن دندان ایمپانت را بصورت فوری انحاام داد و در موارد اورژانس و در مواردی که زیبایی خیلی اهنیت داد می ائان بر روی ایمپلنت پروتز ساخت ئلی بهتر است بر روی ایمپلنتی که تازه در استخوان قرار داده شده است فشار وارد نیاید و بعد از ترمیم کامل پروتز نهایی ساخته شود.

با سلام.سفید کردن دندانها روشهای مختلفی دارد که یکی از این روشها استفاده از لیزر است که مزایای ان مشابه سایر روش ها است.

با سلام معمولا سن رویش دندان دایمی بین ۸ الی ۱۰ سال است. اگر دیرتر از بازه زمانی فوق دندان رویش کند بایستی یک رادیوگرافی از ناحیه مزبور به عمل بیاورید.

با سلام.لطفا عکس از زبانتان ارسال فرمایید. بعد از مشاهده عکس نظر خود را اعلام می نمایم.

اگر شکستکی سطحی باشد احتیاجی به عصب کشی نیست. مگر اینکه شکستگی شدید باشد.

بله اگر استخوان باقیمانده مناسب باشد می‌شود همزمان هم دندان کشید هم ایمپلنت کرد.

باسلام، اگر شرایط استخوان شما از لحاظ ارتفاع و عرض استخوان و شرایط سیستمیک شما مناسب باشد ایمپلنت به روکش ارجحیت دارد و دو دندان کناری شما تراش نمی‌خورد.

با سلام در صورتی که سن شما بیش از ۲۵ سال است و دندان عقل شما نهفته باشد باید آن را خارج نمایید. باقی ماندن دندان نهفته باعث بهم ریختگی قوس فکی و احتمال ایجاد ضایعات پاتولوژیک می باشد.

با سلام معمولا لازم به اینکار نیست. اگر بیماری کل دندان های خود را از دست داده باشد و بخواهیم کل دندان های او را بصورت ثابت و با استفاده از ایمپلنت جایگزین نماییم، حداکثر ۶ تا ۸ ایمپلنت کافی است.

 
تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم

مشاوره رایگان