مطب تخصص دندانپزشکی پاسداران

مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران با حضور دوتن از متخصصین دانشگاهی و اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه و رتبه اول بورد تخصصی کشوری با کیفیت عالی و تعرفه مناسب آماده ارائه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد.

پاسداران ، بین دشتستان هفتم و هشتم ، پلاک ۱۰۴ ، طبقه چهارم ، واحد ۲۶

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان روشی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته است  به این صورت که ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد تا با استخوان های اطراف جوش بخورد و توانایی نگهداری روکش دندان که نقش تاج دندان را  دارد داشته باشد.

جنس ایمپلنت دندان باید به گونه ای باشد که بدن نسبت به آن واکنش منفی از خود نشان ندهد به همین خاطر ایمپلنت‌های دندانی از جنس تیتانیوم و زیرکونیا ساخته می شوند. درصورتی که مراقبت‌های لازم در خصوص نگهداری ایمپلنت رعایت شود طول عمر بالایی خواهد داشت

مراحل کاشت ایمپلنت را می توان به شرح زیر بیان کرد.
۱. معاینات اولیه و بررسی وضعیت دندان های بیمار
۲. انجام بی حسی و در برخی افراد بی هوش برای جراحی
۳. خارج کندن دندان معیوب از دهان
۴. سوراخ کردن استخوان بمنظور قرارگیری ایمپلنت در دهان
۵. بخیه کردن لثه
۶. قرار دادن اباتمنت در دهان
آیا ایمپلنت درد دارد؟
ایمپلنت با بی حسی موضعی انجام می شود به همین علت در حین ایمپلنت هیچ دردی احساس نخواهد شد اما بعد از ایمپلنت ممکن است بسته به تعداد ایمپلنت و جراحی های انجام شده کمی درد احساس شود که کاملا طبیعی است اما با رعایت نکات و مصرف داروهای تجویز شده این میزان درد به حداقل خواهد رسید. لازم است بدانید که ایمپلنت دوران نقاهت خاصی ندارد و بعد از آن می توانید به امور خود بپردازید. چنانچه بعد از گذشت ۴۸ ساعت همچنان با درد مواجه بودید بهتر است با پزشک خود در این باره صحبت کنید.

ایمپلنت دندان چیست و چه کارایی دارد؟
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید

ایمپلنت برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به هر علتی دندان از دست داده باشند، مناسب انجام ایمپلنت هستندایمپلنت داخل استخوان فک قرار می گیرد و روکش روی ایمپلنت، بدون اتکا به دندان های مجاور قرار داده می شودتمام بیمارانی که فاقد بیماری سیستمیک،دیابت، پوکی استخوان و عدم مصرف داروهای کورتیکواسترویید هستند،می توانند از مزایای ایمپلنت استفاده نمایند. 

چه افرادی نباید ایمپلنت انجام بدهند؟

جراحی ایمپلنت برای همه افراد نمی تواند مناسب باشد زیرا در انجام کارهای دندان پزشکی ابتدا صحت و سلامت پرونده پزشکی بیمار اولیت دارد. در افرادی که مستعد بیماری خاصی هستند مانند دیابت یا مشکلات قلبی عروقی باید از انجام این عمل خودداری کنند و با دندان پزشک مشکل خود را در میان بگذارند. لذا انجام ازمایشات قبل از ایمپلنت دندان ضرورت دارد. همچنین معایب ایمپلنت در افراد سیگاری میتواند بروز کند لذا این افراد برای انجام این عمل محدودیت هایی دارند و باید بدانند که با انجام ان، قدمی به سوی وقوع مشکلات پس از ایمپلنت نظیر عفونت ها برداشته اند. لذا درصورت تمایل بیمار به انجام ایمپلنت، به انها توصیه میگردد که پس از انجام ان، میزان استفاده از سیگار و سایر دخانیات را به حداقل برسانند.

مراقبت های لازم بعد از ایمپلنت دندان

تا یک هفته پس از ایمپلنت

تا ۲۴ ساعت پس از ایمپلنت

تا یک هفته پس از ایمپلنت

درصد موفقیت ایمپلنت به چه عواملی بستگی دارد؟

درصد موفقیت انجام ایمپلنت به عوامل مختلفی بستگی دارد و  در بیماران مختلف متفاوت است حتی این مسئله در مورد فک بالا و پایین تفاوت دارد. به طور متوسط میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی ۹۵%تا ۹۸% گزارش شده است. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان دلیل عمده ای برای از دست رفتن ایمپلنت به شمار می رود، شما باید درست مثل یک دندان طبیعی از دندان جدید مراقبت کنید.

استفاده از نخ دندان، دهان شویه و مسواک حداقل دو بار در روز از اهمیت زیادی برخوردار است. بدین ترتیب با معاینه‌های دوره ای مداوم توسط دندانپزشک دندان  آسیبی به لثه و یا دندان های مجاور وارد نخواهد کرد. عدم استفاده دائم از سیگار و الکل، در موفقیت ایمپلنت خیلی مهم است.

یکی از مراکز معتبر برای انجام ایمپلنت دندانی مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران است. برخورداری از کادر دندانپزشکی با‌تجربه، متبحر و آگاه به دانش روز در حوزه دندانپزشکی و تجهیزات به روز، تجربه خوبی را در حوزه رفع اختلالات دهان و دندان برای شما فراهم خواهد آورد. مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران با ارائه درمان‌های ترمیمی و زیبایی، لامینیت، عصب‌کشی(اندو)، جراحی لثه، جراحی دندان عقل، جراحی ضایعات و کیست‌های دندانی(اپیکو)، جرمگیری و بورساژ دندانی، سفید کردن دندانها (بلیچینگ)با لیزر و… در خدمت شما است، چنانچه قصد انجام ایمپلنت را دارید برای دریافت نوبت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دکتر آرش عزیزی

  • کسب رتبه اول امتحانات بورد تخصصی سال ۸۰ رشته بیماریهای دهان در سطح کشور
  • پژوهشگر نمونه وبرتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
  • کسب رتبه برتر سومین جشنواره علمی پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت
  • انتخاب  بعنوان نخبه ملی کشوری در سال ۱۳۸۹
  • جوانترین دانشیار دندانپزشکی کل کشور در سن ۳۳ سالگی
  • استاد تمام رشته بیماریهای دهان و فک وصورت

دکتر شیرین لواف

  • کسب رتبه سوم امتحانات بورد تخصصی  رشته پروتزهای دندانی در سطح کشور
  • پژوهشگر نمونه و برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
  • کسب رتبه برتر سومین جشنواره علمی پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت

مطب تخصصی دندانپزشکی پاسداران

———————————————————————————————-  دکتر آرش عزیزی – دکتر شیرین لواف

خدمات ما

راه های ارتباطی

مشاوره رایگان