انتخاب مجله JRDMS در جشنواره فرهیختگان

مجله انگلیسی JRDMS

انتخاب مجله JRDMS در جشنواره فرهیختگان

در هشتمین جشنواره علمی پژوهشی فرهیختگان ،مجله انگلیسی تحقیق در علوم دندانپزشکی،  فک و صورت (Journal of Research in Dental and Maxillofacial Sciences)به سردبیری دکتر آرش عزیزی متخصص بیماریهای دهان و فک وصورت و استاد تمام دانشکده دندانپزشکی به عنوان مجله علمی برتر جشنواره فرهیختگان انتخاب گردید.انتخاب مجله JRDMS در جشنواره فرهیختگان بر اساس آیتمهای پژوهشی و نظم در چاپ و رعایت قواهد علمی و نگارشی مقالات چاپ شده بوده است.

 

مجله انگلیسی JRDMS

مجله تحقیق در علوم دندانپزشکی،  فک و صورت (Journal of Research in Dental and Maxillofacial Sciences) یک مجله با دسترسی آزاد (open access) ، تحت بررسی و داوری دقیق (peer-reviewed) و به صورت فصلنامه (۴ بار در سال) می باشد. که به منظور افزایش دانش و اطلاعات جدید در مورد کلیه علوم مرتبط با دندانپزشکی، دهان و ساختارهای مرتبط به آن در زمینه سلامت و بیماری اختصاص یافته است. محققان دندانپزشکی دهان ، دندانپزشکی و جراحان بینی و دانشمندان بالینی ، دندانپزشکان ، سیاست گذاران دهان و دندان ، مربیان دندانپزشکی می توانند مخاطبان این مجله باشند. این مجله به زبان انگلیسی و به صورت الکترونیکی منتشر میشود. و تمام مطالعات انسانی، حیوانی و آزمایشگاهی باید تاییده کمیته اخلاق را داشته باشند.این مجله در تاریخ ۱/۷/۹۶ از کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد. در تاریح ۲/۷/۹۷ پروانه انتشار مجله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد. و در تاریخ ۷/۷/۹۹ موفق به دریافت رتبه علمی پژوهشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شد.

صاحب امتیاز مجله:

دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم پزشکی، معاونت پژوهشی دانشکده دندانپزشکی می باشد.

مدیر مسِئول مجله:

دکترافشین حراجی، استاد، گروه آموزشی جراحی فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می باشد.

سردبیرمجله:

دکتر آرش عزیزی، استاد، گروه آموزشی بیماریهای دهان و فک وصورت، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می باشد.

نشانی سایت مجله:

http://jrdms.dentaliau.ac.ir

ایندکس مجله:

مجله JRDMS درسایتهای Directory of Open Access Journals (DOAJ)، SID،Magiran، Index Copernicus و J-Gate و google scholar ایندکس می باشد و در ضمن دارای رتبه علمی پژوهشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

مشاوره رایگان