چقدر به لبخندتان اهمیت می دهید؟

طرح لبخند

چقدر به لبخندتان اهمیت می دهید؟شما احتمالا برای درمان چین و چروک صورتتان یا از بین بردن لکه های سیاه روی پوستتان، مقدار زیادی پول هزینه کرده اید. اما انصافا چقدر به لبخندتان اهمیت می دهید؟

همانطور که با بالا رفتن سن، پوستتان تغییر می کند، دندانتان نیز با پیر شدن شما دچار ساییدگی و پوسیدگی می شود. بر اساس تحقیقات متخصصان، ۹۰ درصد مردم دنیا در طول زندگی شان با بیماری های دهان و دندان مواجه می شوند.یکی از عواملی که نشاندهنده اهمیت بیماران به لبخندشان است ،دندانهای زیبا هستند.دندانهای زیبا همراه با بینی زیبا و لب بالا وپایین متناسب از عوامل لبخند زیبا هستند.در این مقاله به بررسی بعضی ازعوامل لبخند زیبا می پردازیم.

قصد داریم در این مقاله ۳ مشکل رایجی که مانع از داشتن یک لبخند زیبا می شود را بررسی کرده و راه حل های ساده ای برای آن ها معرفی کنیم.

فرسایش اسیدی

چقدر به لبخندتان اهمیت می دهید؟خوردن غذاهایی مثل پرتغال، تمشک و آناناس که اسید زیادی دارند، هرچند ممکن است برای سایر ارگان مفید باشند ولی برای لبخند شما مناسب نیستند! این غذاها ریسک فرسایش اسیدی را افزایش می دهند، و به لایه بیرونی دندان شما آسیب می زنند. قهوه و نوشایه نیز برای مینای دندان ضرر دارند. هنگامی که اسید با مینای دندان برخورد می کند، سطح بیرونی دندان را از بین می برد و این باعث می شود، دندان شما ضعیف، کند، نازک و زردتر شود.

خوشبختانه، مجبور نیستید از غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه تان دست بردارید. شما فقط باید عادت هایتان را تغییر دهید. استفاده از نی در هنگام نوشیدن، می تواند تاثیر اسید را بر دندان هایتان کمتر کند. همچنین قرقره کردن آب در دهانتان بعد از خوردن یا نوشیدن چیزی می تواند به محافظت از مینای دندان کمک کند.

چقدر به لبخندتان اهمیت می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

مشاوره رایگان