دکتر شیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه

دکتر شیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه انتخاب شدند. متخصص پروتزهای دندانی و فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی و دانشیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پژوهشگر برتر دانشگاه برگزیده شدند.

دکتر شیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر با اشاره به ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی این دانشگاه از پژوهشگران خواست تا در ارتقای زیرساختهای پژوهشی یاریگر مسئولان باشند.

دکترشیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز و با حضور دکتر علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر غلامرضا حسن زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر فرشاد هاشمیان، معاون پژوهش و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رسولی، معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر علی حبیبی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، حجت الاسلام والمسلمین سعید کرمی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دکتر امینی، دکتر نیلوفری و دکتر فاطمی، مشاوران ریاست، حسین حسین زاده، مدیر کل حراست و دکتر نقی پور، مدیر کل پژوهش از پژوهشگران برتر به صورت حضوری و آنلاین تقدیر شد.
دکتر خوشدل در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان حضوری و برخط گفت: سرآمدی در حوزه پژوهش در روزهای سختی که کشور ما در خصوص تامین منابع مالی دچار مشکلاتی است، زحمت مضاعفی را می طلبد و بی شک ارزشمندتر نیز می باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای امکانات و ظرفیت بسیار بزرگی در امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی می باشد که شاید کمترین دانشگاهی از آن بهره مند باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر حضور ارزشمند پژوهشگران در دانشگاه تاکید کرد و گفت: شما استادان فرهیخته که سرآمد علم و پژوهش در دانشگاه هستید می توانید با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در توسعه زیرساخت های پژوهشی یاری رسانید.
دکتر خوشدل در پایان اظهار کرد: استادان محقق می توانند با برنامه ریزی و بهره مندی مناسب از ظرفیت کمیته تحقیقات دانشجویی و ایجاد اتصال عناصر مختلف باعث رشد، شکوفایی و نقش آفرینی دانشجویان شوند.

دکتر شیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه

دکتر هاشمیان معاون پژوهشی دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پژوهشگران گفت: کار کردن در شرایط فعلی اقتضائات خود را دارد و شاید به همین دلیل سختی ها و پیچ و خم های فعلی باعث شیرینی بیشتر توفیقات کسب شده می گردد.
وی افزود: با تمام شرایط موجود آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است ماندگاری اثری پاک و پایدار در جامعه است چرا که هیچ دوره ای با آرامش و آسایش مطلق در تاریخ ثبت نشده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه تصریح کرد: جنس تحقیق و پژوهش متفاوت است و در حیطه علوم پزشکی نیز باعث کاهش آلام و بهبود کیفیت زندگی بشری می شود. کاهش آلام همنوع اثر بزرگی است و امیدواریم آیندگان به نیکی از این خدمات یاد کنند.
وی اظهار کرد: پس از بررسی پرونده های اعضای هیات علمی معرفی شده  از سوی دانشکده ها و ارزیابی و امتیاز دهی دقیق متقاضیان توسط کمیته علمی در حوزه معاونت پژوهشی از هر گروه آموزشی یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر با دریافت بالاترین امتیاز انتخاب شدند.
دکتر هاشمیان در خصوص انتخاب دانشجویان برتر نیز تصریح کرد: در بخش مقالات دانشجوئی با توجه به درنظر گرفتن سهولت یا دشواری چاپ مقالات علمی در هر رشته-گرایش، کتب، آزمون های علوم پایه، دستیاری، پره انترنی، رزیدنت و پیش کارورزی، از میان دانشجویان معرفی شده واجد شرایط تعدادی برگزیده شدند.
در پایان این مراسم از کلیه پژوهشگران برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.در دانشکده دندانپزشکی دکتر شیرین لواف پژوهشگر برتر دانشگاه شدند.

یکی از برگزیدگان مراسم هفته پژوهش خانم دکتر شیرین لواف دانشیار دانشکده دندانپزشکی بودند که جوایز خود را از رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین دانشگاه دریافت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

مشاوره رایگان